Dalyvavimas konferencijoje „AUTIZMAS: pažinti, suprati, padėti”.

Šiuolaikinėje visuomenėje, kurioje kasdien žaibiškai keičiasi bendravimo, pagalbos teikimo, gyvenimo sąlygos, keičiasi ir mūsų –pagalbos specialistų- kvalifikacijos kėlimo būdai. Taip ir mūsų PPT komanda spalio 29 d. kėlė kvalifikaciją nuotoliniu būdu organizuotojoje  Respublikinėje mokslinėje praktinėje konferencijoje

„AUTIZMAS: pažinti, suprasti, padėti“

Konferencija skirta mokslinių žinių ir supratimo apie autizmo spektro sutrikimo sklaidai, ugdymo šeimoje ir mkykloje patirčių analizei, pozityvių ugdymo strategijų ir tolerancijos skirtingų gebėjimų vaikams plėtojimui.

Darbas vyko teminėse sekcijose:

1 sekcija „Vaikų turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymas: Galimybės, iššūkiai, sprendimai“,

2 sekcija „Bendradarbiavimas ugdant vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimą“,

3 sekcija „ Socialinių įgūdžių ugdymas“,

4 sekcija „ Pozityvaus elgesio ir komunikacijos būdai“.

Buvo akcentuojamas ir ugdymo programų individualizavimo poreikis. Švietimo sistema turi užtikrinti individualizuotą požiūrį į ugdymą, o ne tikėtis, kad asmuo prisitaikys. Ugdymo įvairovėje atsiranda tam tikrų sprendimų, svarbių ir būtinų kiekvieno žmogaus atžvigiu. Pagalbos samprata irgi turėtų keistis. Pagalba atlikti tam tikrus veismus, turėtų virsti pagalba įgalinti vaiką veikti. Specialistų, mokytojų bendradarbiavimu, veikimu, patiriantys sunkumų procese galėtų dalyvauti drauge su kitais vaikais lygiai taip, kaip mes, kartu gyvename atviroje bendruomenėje, toks turėtų būti ir ugdymo procesas.

Konferencijos metu buvo siekiama  atkreipti dėmesį į iššūkius, su kuriais kasdien susiduria šeimos, auginančios vaikus su ASS, bet ir skatinti žmonių sąmoningumą, kantrybę ir toleranciją.