Pedagoginio psichologinio vertinimo tvarka

 

 

Specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo tvarka.

Mokinių (vaikų) specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimai atliekami remiantis Lietuvos RespublikosŠvietimo ir mokslo ministro Į S A K Y M U  „DĖL MOKINIO SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ
(IŠSKYRUS ATSIRANDANČIUS DĖL IŠSKIRTINIŲ GABUMŲ) PEDAGOGINIU, PSICHOLOGINIU, MEDICININIU IR SOCIALINIU PEDAGOGINIU ASPEKTAIS ĮVERTINIMO IR SPECIALIOJO UGDYMOSI SKYRIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO” 2011 m. rugsėjo 30 d. Nr. V-1775

1. Išankstinė registracija telefonu arba atvykus į PPT (suderinamas ir paskiriamas asmens vertinimo laikas).

2. Vertinimui būtina pristatyti šiuos dokumentus:

  • Vaiko gerovės komisijos pažymos „Dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pirminio/pakartotinio įvertinimo“ ( 5 priedas) kopija;
  • Tėvų sutikimas (6 priedas);
  • Anketa „Duomenys apie mokinį (-ę), rekomenduojamą įvertinimui PPT (pirminiam įvertinimui 2 priedas);
  • Mokinio (vaiko) charakteristika;
  • Jei vertinimas atliekamas pakartotinai „Ugdymosi pasiekimų aprašo“ (3 priedas) kopija;
  • Mokinio kontrolinių ir klasės darbų sąsiuviniai, ikimokyklinukų – piešiniai ir kiti darbai.

 Dokumentai, kuriuos norėtumėte atsisiųsti:

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.408134

Vertinimas vyksta PPT (atskirais atvejais, mokyklai ir PPT susiderinus, vertinimas gali vykti mokykloje, o esant žymiai ribotam mokinio mobilumui – jo namuose).
4. Atliktas vertinimas aptariamas su tėvais (globėjais, rūpintojais), ugdytojais.
5. Vertinimui mokiniai (vaikai) turi atvykti lydimi tėvų (globėjų) arba mokytojų.

Specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo dokumentai